Polygraph
אימון אישי

מה זה אימון אישי

יש פרסומות מושכות עין לכול מיני שירותים ומוצרים שמתיימרים להבטיח לשנות את חיינו, אבל אימון אישי הוא אחד הדברים שבאמת מקיימים הבטחה זו. אימון אישי יכול לעזור למתאמנים לקבל החלטה מושכלת תוך התמקדות במה שהכי חשוב להם, חיזוק הביטחון העצמי שלהם ושיפור הביצועים שלהם בעבודה.

יתרונות

אימון אישי הוא סוג של התערבות אינדיבידואלית מותאמת אישית שנועדה לשפר את הרווחה של המתאמנים. בין אם מדובר באימון עסקי עבור הארגון או באימון אישי עבור הקריירה הפרטית, הקשר עם המאמן האישי אינו דומה לשום קשר אישי או מקצועי אחר.

ההכשרה והמומחיות של המאמנים באה לביטוי בראיית המתאמנים בצורה הוליסטית, ובעידוד המתאמנים להביא את כול-כולם למפגשי האימון. המאמנים משתמשים במודלים שונים כדי לעזור למתאמנים לפתח מודעות עצמית במגוון התפקידים שהם ממלאים בחייהם.

אימון אישי מבוסס על התערבות עוצמתית שמסתגלת לנסיבות האישיות, פוגשת את המתאמנים במקום שבו הם נמצאים, ומתמודדת עם הדברים שהם צריכים ומתי שהם צריכים אותם.

מטרתו של אימון אישי טוב היא להעצים את המתאמנים כדי שיוכלו למצוא בתוך עצמם את התשובות שהם מחפשים.

לפיכך, במערכת היחסים באימון האישי:

–       המתאמנים, ולא המאמנים, הם אלה שקובעים את המטרות, מגדירים את כללי המשחק, וקובעים כיצד תיראה ההצלחה שלהם.

–       המאמנים מצדם מספקים למערכת יחסים זאת את מחויבותם כאנשי מקצוע ומביאים איתם תובנות, פרספקטיבה והלך רוח של צמיחה.

ההטבות שמציע האימון האישי

אימון אישי עוזר לאנשים לראות את עצמם באופן ברור יותר, כאשר המאמנים מספקים להם מקום ואפשרויות לרפלקציה הנחוצה להם כדי ללמוד ולצמוח. אימון אישי עוזר למתאמנים להבין מהם הערכים שלהם, והיכן פעולותיהם חורגות מאותם ערכים או מטרות מוצהרות שלהם.

הנה כמה מתחומי הצמיחה המרכזיים שחווים מתאמנים שעוברים אימון אישי:

–       פיתוח מודעות עצמית

לפי המחקר, יכולת ההתבוננות הפנימית היא מיומנות מכרעת בהשפעתה על ההתפתחות האישית והמקצועית כאחד. ברגע שיכולת זו קיימת, יכולים המתאמנים להתחיל בבניית תובנה עמוקה יותר לגבי ׳מה הם רוצים׳ ומה יהיו תחומי הצמיחה העתידיים שלהם.

–       פיתוח חוסן נפשי

אימון עצמי מסייע לשיפור המודעות העצמית, ובכך מציע למתאמנים הזדמנות לפתח עמידות משופרת לסטרס. למשל, מנהל שעבר אימון אישי והפך לעמיד יותר, יוכל להסתגל בהצלחה רבה יותר לכישלונות או לנסיבות משתנות. זה בתורו יקטין את הסבירות לשחיקה וישפר את שביעות הרצון הכללית מהחיים ומהעבודה.

–       העצמה של הפרט

אימון אישי יכול לתמוך באנשים בתוך הארגון ולהעצים אותם. המאמן האישי מעניק להם הן צד ניטרלי המאפשר להם להתמודד באופן גלוי עם חששות לגבי ההתפתחות המקצועית והן מרחב בטוח שבו הם יכולים לנהל שיחות קשות. כאשר אנשים אלה מקבלים במקום העבודה מרחב שבו הם לא צריכים להסתיר חלק מהחיים או מהזהות שלהם, הם הופכים לעובדים מעורבים, פרודוקטיביים ומרוצים יותר מעבודתם.

 

צרו קשר

  • כתובת
    התע"ש 18 כפר סבא (בקירבת תחנת רכבת נורדאו + קיים חניון ציבורי- חנייה חינם)
  • טלפון
    072-3925784
  • וואטסאפ
    0543012911
  • אימייל

טופס מקוון מלאו פרטים ונשמח לעזור

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.