Polygraph
coaching

מה ההבדל בין לימודי NLP לבין לימודי קואצ׳ינג?

אנשים לא תמיד יודעים מה ההבדל בין אמון ב-NLP לבין קואצ׳ינג, אבל יש הבדל עצום בין השניים. כדי להבהיר את ההבדלים, נתחיל בתיאור כל אחד ממסלולי הלימוד הללו: לימודי NLP ולימודי קואצ׳ינג.

מהם לימודי קואצ׳ינג?

לימודי קואצ׳ינג, או אימון אישי, מציידים את הלומדים בטכניקות ובכלים מעשיים, ומסייעים להם לפתח מיומנויות בתחום האימון שיכשירו אותם לעסוק בקואצ׳ינג כאנשי מקצוע בעלי תעודת מאמן אישי מוסמך.

הלימודים כוללים נושאים תיאורטיים ופרקטיקום מעשי המתנהל בהדרכה ובליווי של סופרוויז׳ן מקצועי. במסגרת הקורס, ניתן להתמחות באחד משני המסלולים הבאים:

  • אימון לאורח חיים בריא
  • אימון רגשי דרך אומנות

כיצד פועל הקואצ׳ינג?

קואצ׳ינג, או אימון אישי, עוסק בליווי ובהדרכת אנשים המבקשים לערוך שינוי משמעותי בחייהם והוא מסייע להם לעבור חוויות הקשורות להצלחות אישיות, הן מקצועיות והן כלכליות. האימון עצמו מתמקד בכוונון עדין של המתאמן כדי לעודד שינוי בדרך החשיבה, ההוויה והעשייה שלו.

אימון אישי עם מאמן מוסמך הוא הליך משנה חיים שמפיג חרדות ופחדים והופך אותם לנחלת העבר. הליך זה מבטיח תוצאות משביעות רצון למתאמן שמוכן לעבוד קשה ובעקביות. במהלך האימון, המאמן יעודד את המתאמן לאורך כל הדרך, ישבח את הישגיו אבל לא ישחרר אותו מאחריותיות לדרך שבה הוא מנהל את חייו.

במהלך המפגשים השבועיים, שיכולים להתפרש על פני כ-12 שבועות, המתאמן יקבל מהמאמן האישי הדרכה, יכולת מיקוד, תרגולים, ובניית הביטחון העצמי והמוטיבציה.

מהם לימודי NLP?

לימודי NLP (Neuro-Linguistic Programming) עוסקים בבחינת האופן שבו בני אדם חושבים ומעבדים רעיונות, וכיצד הם משתמשים בשפה ובהתנהגות על מנת לבטא רעיונות אלה ולתקשר עם אחרים. קורסים ב-NLP נועדו לספק ללומדים ידע מקיף על ה-NLP, וכיצד אימוץ גישה זו מאפשר למתאמנים למשל, לחוות התפתחות אישית חיובית בחיים או להפיק תוצאות אפקטיביות במקום העבודה.

הקורסים ב-NLP עוסקים, בין השאר, בתקשור בצורה יעילה, בבניית הביטחון העצמי, בהתמודדות עם אנשים או עם מצבים קשים, בהתאמת ה-NLP לשימוש אישי ועוד.

כיצד פועל ה-NLP?

שיטת ה-NLP מבוססת על שינוי התודעה של המתאמן ועל האפשרות לגלות כיצד יוכלו המחשבות שלו להשפיע על היכולת שלו להשיג את יעדיו ולתקשר עם אחרים בצורה טובה יותר.

אמון ב-NLP הוא שיטה פסיכולוגית הכרוכה בניתוח הגישות המשמשות את בני האדם כדי להשיג את המטרות האישיות שלהם. מאמן ב-NLP מראה למתאמן כיצד לשלוט במוחו, תוך שימוש בטכניקות-מוחיות שונות, כמו הדמיה, המאפשרות למתאמן לשנות את הדרך שבה הוא חושב ומרגיש, כמו גם את ההטיות או המגבלות הלא המודעות, שהן מנת חלקו.

לרוב, נדרשות כ-3-2 פגישות עם מאמן ה-NLP המתמקד בבעיה הנוגעת לשינוי פרסונלי ספציפי, כדי שהמתאמן יוכל להבחין בהשפעת אמון ה-NLP על השינוי המקווה בחייו. במקרים מורכבים יותר, יידרשו מפגשים נוספים

צרו קשר

  • כתובת
    התע"ש 18 כפר סבא (בקירבת תחנת רכבת נורדאו + קיים חניון ציבורי- חנייה חינם)
  • טלפון
    072-3925784
  • וואטסאפ
    0543012911
  • אימייל

טופס מקוון מלאו פרטים ונשמח לעזור

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.