Polygraph
מהו אימון אישי

מהו תהליך אימון אישי?

האם אי פעם חשבתם ״מה כדאי לי לעשות עם החיים שלי?״ או ״לחיים שלי אין שום מטרה״. אימון אישי יכול לעזור לכם בסוגיות שכאלה ואף יותר.

אימון אישי – מה זה?

מאמן אישי הוא איש מקצוע שמייעץ ומעודד לקוחות באמצעות הצבת אתגרים אישיים או מקצועיים. אימון אישי עוזר להדריך לקוחות ולסייע להם להגיע ליעדים הסופיים שלהם.

כיוון שכל בן אדם שונה מרעהו, גם המטרות שלו יהיו שונות. מאמן אישי יכול לעזור לאנשים בתחומים שונים בחייהם, ולייעץ להם בזירות האישיות והמקצועיות, כלומר בתחומים כמו: קריירה, התפתחות אישית, מצב של אבל, מערכות יחסים, גירושין, תזונה ואפילו בריאות.

כשאתם מגיעים לצומת דרכים בחיים, למשל בעקבות שינוי גדול במחויבות או בקריירה, לפעמים אתם עלולים לחוות את המצב כמשבר חיים קיומי. לפעמים סימני השאלה מופיעים לאחר שכבר החלטתם להתחיל דברים מחדש, אבל אתם לא בטוחים באיזה כיוון להמשיך.

אבל מה אתם יודעים על אימון אישי? האם זה טיפול? איך תדעו שהאימון אכן עובד? איך תמצאו מאמן שיעזור לכם להגיע ליעדים שלכם? כדי להבין יותר במה מדובר, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על ההתנהלות של תהליך האימון האישי בפועל.

אימון לחיים אינו טיפול פסיכולוגי

אימון אישי מתמקד בצמיחה אישית ובהתפתחות מקצועית ומספק לכם הדרכה בהיבטים שונים בחיים. האימון דומה לשיחות עם הפסיכולוג, אבל הוא מתמקד בהשגת מטרות, בשינויים בהתנהגות, בשינוי נקודות מבט ובשיפור עצמי.

המאמן עשוי לעזור לכם לשפר את הבריאות הפיזית, הרווחה הרגשית והרווחה הכלכלית שלכם, הוא לא מטפל בבריאות הנפש, לא עוזר לכם להבין את הדפוסים הפסיכולוגיים כדי לגרום לשינוי התנהגותי וגם לא מאבחן ומטפל בצרכי בריאות הנפש שלכם. אימון אישי מתמקד בשינויי התנהגות שהשורשים שלהם נטועים בפסיכולוגיה חיובית.

מה מאפיין את התהליך?

ההשפעות של האימון האישי מגיעות מתחום מדעי החברה והן נשענות על פסיכולוגיה חברתית וחיובית כדי לעזור למתאמנים לעצב את האופן שבו הם משתנים ומתפתחים, כגון:

–       שיפור הביטחון העצמי. עבודה עם מאמן אישי יכולה לשפר את הביטחון העצמי שלכם.

–       חשיבה מצמיחה. היתרון באימון האישי נעוץ בשינוי נקודת המבט, הפרספקטיבה, מה שנתפס גם כחשיבה מצמיחה. בעזרת האימון האישי תוכלו להרחיב ולטפח חשיבה מצמיחה.

–       שיפור המודעות העצמית. במהלך האימון האישי, המאמן משקף לכם את ההתקדמות ואת רמת המודעות העצמית שלכם, ועוזר לכם לבנות את ׳שריר׳ המודעות העצמית, כך שבסופו של דבר תשיגו ביטחון רב יותר בידיעה מי אתם.

–       שיפור מערכות היחסים ומיומנויות התקשורת. אימון אישי מאפשר לכם לשפר את הביצועים בעבודה ובמערכות היחסים השונות, ולשכלל את מיומנויות התקשורת שלכם.

–       הבהרת המטרה. אימון אישי יעזור לכם לחיות עם תשוקה למטרה שתהיה הרבה יותר ברורה ובהירה.

–       שיפור הרווחה הכללית. אימון יכול לעזור לכם לשפר את הרווחה הכללית, להפחית את רמות המתח והלחץ, ולפתח גמישות רבה יותר.

צרו קשר

  • כתובת
    התע"ש 18 כפר סבא (בקירבת תחנת רכבת נורדאו + קיים חניון ציבורי- חנייה חינם)
  • טלפון
    072-3925784
  • וואטסאפ
    0543012911
  • אימייל

טופס מקוון מלאו פרטים ונשמח לעזור

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.