Polygraph
לימודי הדרכת הורים

לימודי תעודה הדרכת הורים

האם אתם רוצים לתרום לעיצוב מנהיגי העתיד? באמצעות לימודי תעודה הדרכת הורים ועבודה בתחום, תוכלו להשפיע ישירות על שיטות ההורות של ההורים, מה שיהפוך אתכם לחלק חשוב בהליך שנועד ליצור משפחות מאושרות יותר המנהלות מערכות יחסים בריאות יותר.

לימודי תעודה הדרכת הורים – מה חשוב לדעת?

לימודי תעודה הדרכת הורים – יכולים להציע לכם קריירה משמעותית ותכליתית, אבל הצעד הראשון להגשמתה מתחיל בלימודים בקורס, שיעניקו לכם תעודה הסמכה המתאימה לניהול קריירה עצמאית בקליניקה משלכם. כבעלי תעודת הסמכה, תהיו מצוידים בידע ובכלים הנדרשים לעבודה עם הורים אמיתיים בשטח, ללא צורך בהכשרה נוספת.

הדרכת הורים – מהי?

הדרכת הורים יכולה לסייע למספר רב של בעיות, כולל מעברים ושינויים משפחתיים. ההדרכה והתמיכה תורמים לשיפור הקשר של ההורים עם ילדיהם וליצירת קשר עמוק יותר בין בני המשפחה. כאנשי מקצוע בהדרכת הורים תוכלו לעבוד עם הורה יחיד, עם זוג הורים או עם קבוצת הורים.

באילו בעיות תוכלו לטפל במסגרת הדרכת הורים?

הנה כמה דוגמאות:

–       בעיות מעבר או שינויים משפחתיים, כמו נישואין, אימוץ, מוות ועוד.

–       בעיות התנהגות של ילדים.

–       בעיות למידה, כמו הפרעת קשב וריכוז (ADHD) או דיסלקציה.

–       הפרעות בספקטרום האוטיסטי.

–       מחשבות אובדניות.

–       הפרעות אכילה.

–       מתבגרים המשתמשים בסמים.

–       בעיות של הורים טריים.

מה קורה בהדרכת הורים?

במהלך הדרכת ההורים תספקו להם מידע והכוונה ותקדמו לקיחת אחריות על ילדיהם. כל אלה כדי שההורים יוכלו לגלות את מודל ההורות הטוב ביותר עבורם, וליישם אותו. התמיכה שההורים יקבלו מכם תספק להם מידע חיוני כיצד לגשת לילדיהם בדרך הטובה ביותר ולהבין את הדברים שעלולים לפגוע במערכת היחסים המשפחתית.

מה לקחת בחשבון כששוקלים לימודי הדרכת הורים?

השלב הבסיסי להפיכתכם למדריכי הורים מתחיל בבחירת קורס הסמכה נכון. מכיוון שהאפשרויות הן רבות, קחו בחשבון שני גורמים חשובים שיעזרו לכם לצמצם את אפשרויות הבחירה.

–       משך הקורס – עבודה בתחום הדרכת הורים דורשת ידע וניסיון תיאורטי ומעשי. לימודי תעודה בתחום זה, עשויים לכלול 24 מפגשים, כאשר אורך כל מפגש הוא 4 שעות. זאת, בנוסף לפרקטיקום שמתמקד בליווי הורים מחוץ לשעות הקורס ובהדרכתו של סופרוויז׳ן מקצועי.

בכול מקרה, לפני שתירשמו, בדקו את תוכנית הלימודים שמציע הקורס ואת דרישות ההשתתפות בשיעורים. כך תוכלו לוודא ששעות הלימוד מתאימות ללוח הזמנים שלכם.

–       הסמכה – תעודות הסמכה בתחום ההדרכה והקואצ׳ינג מאמתים את האתיקה, הסטנדרטים והנהלים של מגוון הקורסים בתחומי ההדרכה והאימון לחיים, כמו קורס ללימודי ייעוץ זוגי וגישור, קורס ללימודי קואצ׳ינג, קורס ללימודי ייעוץ מיני או קורס גישור משפחתי בגירושין. עם זאת, מכיוון שהשוק מציע קורסים להדרכת הורים שלא מעניקים תעודת הסמכה, בדקו אם הקורס שאתם נרשמים אליו אכן יקנה לכם בתום הלימודים תעודת הסמכה שתאפשר לכם להתחיל לעבוד באופן מקצועי בהדרכת הורים.

 

 

 

 

צרו קשר

  • כתובת
    התע"ש 18 כפר סבא (בקירבת תחנת רכבת נורדאו + קיים חניון ציבורי- חנייה חינם)
  • טלפון
    072-3925784
  • וואטסאפ
    0543012911
  • אימייל

טופס מקוון מלאו פרטים ונשמח לעזור

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.