Polygraph
לימודי הדרכת הורים

איך לימודי הדרכת הורים יכולים לעזור לכם להיות מטפלים טובים יותר?

כבוגרי לימודי הדרכת הורים תקבלו הסמכה להדריך ולטפל בהורים. לימודים אלה מציעים לכם עבודה שתוכל לשפר את ההורות שלכם, והורות שתוכל לשפר את העבודה שלכם. תהיו מצוידים בכלים שיוכלו לשפר לא רק את הדינמיקה והקשרים של המשפחה שלכם, אלא גם את חייהם של הורים וילדים אחרים.

איך הלימודים יכולים לעזור?

לימודי הדרכת הורים לא בהכרח אומרים שאתם צריכים להיות הורים מושלמים. מי בכלל ירצה לקבל הדרכה ממישהו ׳מושלם׳? למעשה, מה שמאפשר להורים אחרים לסמוך עליכם אלה המסע שעברתם, הפגיעות וחוסר השלמות שלכם.

בנוסף, הדרכת הורים מעניקה לכם הזדמנות להיות מודעים לתחומים שבהם תוכלו להמשיך ולצמוח לא רק בעבודה הטיפולית כמדריכי הורים, אלא גם בחיים האישיים כהורים לילדיכם.

לימודי הדרכת הורים יעזרו לכם להיות מטפלים והורים טובים יותר במגוון דרכים, הנה שתיים מהן:

תלמדו להכיר את החוזקות והזדמנויות הצמיחה שלכם

כהורים, אתם חובשים כובעים רבים. מלהטטים בין העבודה לבין חיי הבית, חיי החברה וכל היבט אחר בחיים – כל זאת הודות לתשוקה להיות ההורים הטובים ביותר שאתם יכולים להיות. כמדריכי הורים, תביאו אתכם לטיפול את מערכת החוזקות והחולשות שלכם.

הכנות העצמית לגבי החוזקות והזדמנויות הצמיחה שלכם (אלה המכונות חולשות… אבל הן בעצם למידה מתמשכת), היא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות כמדריכי הורים. רמה זו של מודעות מתמשכת תעזור לכם להבין טוב יותר כיצד לתמוך בהורים אחרים בצורה היעילה ביותר, להבחין איזה סגנון הדרכה מתאים לכם והיכן עליכם להתמקד בהליך הצמיחה שלכם כהורים.

תלמדו להיות מאזינים ותומכים

רבים מאיתנו נוטים לרצות, לתקן או לפתור את הבעיות של יקירנו, ואנחנו ממהרים להציע לאחרים מה לעשות. אנחנו רוצים לעזור. אבל לפעמים מה שנראה לנו כדבר הכי טוב לעשות הוא בעצם לא האפשרות הטובה ביותר עבור אחרים. לכן, כמדריכי הורים תפקידכם מתמקד בעיקר בהקשבה.

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות במהלך המפגש זה להקשיב ולתמוך. כך יוכלו ההורים למצוא בעצמם את דרכם בכיוון שנראה להם הכי אותנטי ונכון.

עם זאת, תמיד תוכלו להציע את המומחיות ההורית שלכם כשזו תתבקש, ולמעשה זה אחד הדברים שהמטופלים מחפשים כשהם מגיעים אליכם להדרכת הורים. כלומר, חלק מהתפקיד שלכם כרוך ביכולת להבדיל מתי המטופלים זקוקים רק לאוזן קשבת וללב פתוח ומתי הם יכולים להשתמש בהצעות שלכם. כשהורים מגיעים להדרכת הורים הם מחפשים עזרה, הם זקוקים למישהו שיקשיב, יזדהה ויבין אותם בצורה תומכת ולא שיפוטית. ואתם תדעו כיצד להבהיר להם שאתם כאן בשבילם!

לבסוף, כשתתחילו להדריך הורים, תוכלו להישען על הידע, המיומנויות והכלים שרכשתם במהלך הלימודים. בעבודתכם עם ההורים, תעמידו את האמפתיה והתמיכה בראש סדר העדיפויות שלכם ותסמכו על היכולת שלכם לשנות את חייהן של משפחות אחרות לטובה. ביטחון רב יותר, יבוא עם הזמן והניסיון.

 

 

צרו קשר

  • כתובת
    התע"ש 18 כפר סבא (בקירבת תחנת רכבת נורדאו + קיים חניון ציבורי- חנייה חינם)
  • טלפון
    072-3925784
  • וואטסאפ
    0543012911
  • אימייל

טופס מקוון מלאו פרטים ונשמח לעזור

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.